Rájöttem valamire, amit eddig csak sejtettem... Rájöttem arra, hogy olyasféle dolog miatt harcolok már egy ideje, ami mára már elérhetetlennek látszik a szememben és ez nagyon elszomorít. Pedig csak békét és nyugalmat szerettem volna egy emberrel, akit nem tudok nem szeretni. Akkor sem ha megsért, lelkembe tipor... Hisz nem tudok elvonatkoztatni attól, hogy az Édesanyám... :'( Próbálok mindig mellette állni, mellette lenni, de Ő nincs mellettem. Annyira sajnálom...

A bejegyzés trackback címe:

https://kysa2702.blog.hu/api/trackback/id/tr821781892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása