Újra nyugalom:)

2009.08.26. 18:11

Hála égnek - sikeresen -  túl vagyok a vizsgán ami miatt annyira ideges voltam. Végre élhetem az életem nap nap után és nem kell idegeskednem, hogy vajon mi lesz a vizsgán... Annyira nagy megkönnyebbülés számomra, hogy sikerült el nem tudom mondani. Meg kell mondjam valamilyen szinten egyfajta sikerélmény ez nekem mert teljesen egyedül, segítség nélkül készültem fel rá. Igaz ma volt az "eredményhírdetés", hogy ki milyen jól vagy rosszul teljesített az írásbelin. Sajnos volt akinek abszolút 0 pontos volt:S Nekem viszonylag jól sikerült és nem kellett ma bennmaradnom szóbelin:) 1000 Köszönet Mindenkinek, akik drukkoltak nekem, hogy sikerüljön. Ez nekem egyfajta pluszt is adott talán ezért is sikerült:)

A bejegyzés trackback címe:

https://kysa2702.blog.hu/api/trackback/id/tr981340282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása