Amúgy fasza minden...

2009.08.24. 20:01

Igen. Eltűntem jópár napra, de attól még, hogy nem írtam nem azt jelenti, hogy nem is történik körülöttem/velem semmi... Szóval rendszeresség helyett inkább rendszertelenséget ígérek - de azt annál inkább. - Igen zajlik az élet, hiszen úgy jó ha zajlik. Csak annyi a bajom, hogy már napok óta rettenetesen ideges vagyok. Bár tudtam, álmatlan éjszakák sora vár majd rám és készülés a vizsgára...:( Igen ám, de egyedül átkozottul nehéz... Bizonytalan... - Ezt vajon jól tudom?? Jól oldottam meg?? Helyes a gondolatmenetem?? - Holnap - remélem sikeresen - túl leszek az "első felvonáson". Szóval hajrá!!

A bejegyzés trackback címe:

https://kysa2702.blog.hu/api/trackback/id/tr981335592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása