Erről most mit gondoljak?

2009.08.10. 21:10

Igaz tegnap történt, de nem volt erőm, sem idegzetem leírni mi is történt... Összevesztem egy haverommal azért mert egyszerűen nem bírom elviselni, ha egy emberbe ennyi negatív hozzáállás, pesszimista megnyílvánulás szorul.:S Lehet én látom rosszul a dolgokat, de tök fölösleges dolgokon tud napokig agyalni. Igaz szoktákvolt mondani, hogy az élet egy göröngyös út... Ebben van igazság, de én azt érzem az a haverom a göröngyökből felépít egy egész hegyet. Jó, tudom mindenkinek lehetnek rossz napjai. Nekem is. Emberek vagyunk és érezzük a dolgokat de ez azért már tényleg túlzás.:S Kezdem azt hinni, hogy nem is akarja megoldani a gondjait, bár mondta, hogy ma tiszta lappal indít és többet nem akar velem veszekedni, mert nagyon rossz érzés... Hát az tény, hogy velem nem kellemes összeveszni. Nehéz felhúzni az agyamat, de ha sikerül akkor nagyon szemét tudok lenni:( Most is azt érzem, hogy tegnap mikor megmondtam neki, hogy mi a dörgés, túl kemény voltam vele és esetleg megbánthattam. De nekem tényleg rosszu esett, hogy segíteni akarok neki, napokig beszéltem vele, hogy ez igy nincs rendben. Ő meg csak folyton, mi lesz ha...?? Meg nekem úgysem jön össze semmi... stb. Remélem, hogy sikerülni fog neki tisztalappal indítani és élheti a már szinte gondatlan, boldog életét...:)

A bejegyzés trackback címe:

https://kysa2702.blog.hu/api/trackback/id/tr561301419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tomikászimátisz 2009.08.11. 21:58:57

@Kysa: Hát eléggé:D Annak örülök hogy nem fogalmaztál durvábban:D

Llarys 2009.08.11. 22:11:11

Azért sem írtam az nap... Akkor jött volna minden szerintem.

Tomikászimátisz 2009.08.17. 18:45:07

@Kysa: Az sem lett volna olyan nagy baj!
süti beállítások módosítása